Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 oktober 2008

Vitt vitt / Inlaggt den 24 september 2008 på inredningsbloggen

Var ute på shopping i dag och hittade dessa fina sakerna i en butik långt, långt ut på landet som jag hade blivit tipsad om. Och jag kommer definitivt att åka tillbaks för dom hade väldigt bra priser på sina produkter. Hon som ägde butiken samarbetade även med nordljus som jag har tipsat om innan här.



En prinsess mugg, och en emalj termometer som bara skrek att köp mig! Hade haft riktig ångest om den inte hade fått följa med hem. Sen blev de även ett litet vitt hus dom är riktigt populära i höst och så mysiga. De blev även ett emalj durkslag har letat så länge efter ett är trött på vårt fula i plast så nu får de åka ut. Så de var några av dom vita fynden jag har gjort i dag.

Inga kommentarer: