Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 oktober 2008

Hej och hopp full fart på fredag.

Oj kan inte riktigt fatta att veckan redan e slut, de har gått jätte fort. Men i dag har vi haft så mycket bus och pyssel att jag e helt vimmelkantig. Räkan ville inte alls att leka på sitt rum i dag. Inga av han leksaker va visst roliga. Så han har fått följa med mig i köket när jag har bakat lite och lagat mat. Sen när han väl sov middag passade jag på att få fram sy maskinen och kolla lite tyger de blev lite vimplar, ok dom blev inte perfekta men men de tog en timme.

De blev lite cupcakes med mörk choklad och frosting med vitchoklad mums. Som vi ska ha som gott i kväll


efter räkorna vi ska äta strax.(Inte min gulle räka alltså han ska vi inte äta.) Vi har varit ute på promenix i dag med titta vilken utsikt jag hittade het otroligt.





Nu ska jag ta över nattningen de går inte så bra för gubben.





Hoppas ni får en mys pysig fredag eller en fartfylld fest fredag vad ni än hittar på.


Kramizzar

Inga kommentarer: