Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 oktober 2008

Suddig dag

De blir tyvärr inget vidare inlägg i dag heller. Jag och räkan e så trötta efter både öppnaförskolan och babysimmet. Jag som hade ärenden ned på stan men nu känns de som att jag kommer att somna före räkan. Vi har i alla fall haft en toppen dag. Även och vi blev väckta av en granne kl 6 i morse. Och trött som jag va kliade jag ur mina linser (ja jag vet man ska inte sova med dom) och de va mitt näst sista par så jag har gått runt med super färgade blå hela dagen och sett helt konstig ut. Så nu har jag ont i huvudet med och super längtar efter lite bara lite choklad och gubben ska gå ut men han vägrar. Så vi får se hur denna dagen. Hoppas ni har haft en toppen dag i alla fall. Nu ska jag vila lite. Go natt kramizzar

Inga kommentarer: