Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 oktober 2008

American boy

American boy gillar verkligen den låten humm ska nog lägga den som bakgrunds låt. Sitter och lyssnar på webradion där dom spelar den nu. Inte riktigt american men jag börjar alltid längta till London igen när jag hör den. Humm kanske ska ta och höra med mamma om vi inte kan åka snart... men de e ju de med att lämna räkan någon längre stund. Kanske får bli till våren. Ne i dag har vi verkligen inte gjort något. Jag hade planer på att vi skulle gått till stan för jag skulle fixa teater biljetter och så skulle vi kolla ett ställe som säljer billiga Brio leksaker, sen skulle jag gå förbi mitt gamla jobb och se om hon verkligen inte behövde någon som jobbar jul. Nu har hon 2 praktikanter och dom ursäkta suger. Dom har noll koll. Men nopp så blev de inte vi gjorde oss färdiga fram till 15,30 och då kom gubben hem. Då va de ingen ide att ta sig till stan. Så vi tog oss en promenix runt sjön och passade på att lämna tillbax en sitt dyna som jag har lånat för att sno mönstret. Vi får se hur den blir ska finslipa på den på söndag om jag får tid då. Vi till mamma som fyller år. Oj tack S för lånet av dynan med min fart blir den klar till sommaren. ;-)

Men i morgon hade jag tänkt att jag skulle hinna med allt jag skulle göra i dag. Sen hade jag tänkt att jag skulle ringa min gudmor och kanske hälsa på henne för hon ska in på sjukan på måndag. Och så hade vi tänkt att åka och bada lite i morgon räkan älskar ju sitt babysim och gubben missade i går så vi tänkte åka och träna lite. Så de borde bli en fartfylld och rolig dag i morgon lite stressande bara risken finns att man blir mer tanksprid än vanligt. Oj fick reda på att svärmor kommer nästa helg också, de va vi inte beredda på jaja de fixar sig. Nu ska jag gå och mysa med gubben har har varit så duktig och lagt räkan i dag.

Go natt kramizzar på er.

Inga kommentarer: