Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 oktober 2008

Helt Stum..

Precis så har min dag varit kände av de redan i går kväll att jag hade ont i halsen och när jag vaknade i morse allt jag fick ur mig va ett svagt morrande. Så enligt gubben har de varit en riktigt tyst och lung dag i dag. Jaja jag gnäller inte jag har legat framför satc boxen och bara njutit bankat lite med den penna i bordet när jag vill något. Men de har gått åt en hel del papper för att kommunicera Lyckades även slumra en stund framför tv:n. De enda jag ångrar är att jag har missat så mycket av mina mamma aktiviteter som jag brukar göra på veckorna. Missar även bvc tiden i morgon. Gubben vill gå själv med räkan och sen ska dom till badhuset och jag får stanna hemma men men jag har en plan om jag e frisk på lördag men den tänker jag inte avslöja här än. Jag kanske även ha övertalat gubben om att köpa pizza i morgon kväll så de får väl va ok. Även om de e trist att missa morgondagen. Men jag mår lite bättre i halsen efter all ompyssling i dag men ja jag tror ändå att jag ska va tyst resten av kvällen så får han njuta av sin tysta lugna dag. Och jag ska få glass för de e bra om man har ont i halsen. Så sch......

(viskar) go natt eller ha en bra kväll kramizzar

Inga kommentarer: