Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 oktober 2008

Vilken dag och två tävlingar.

I natt har jag fått sova ja i alla fall mestadels av tiden fick hjälpa till några gånger i natt. Men de va ingen fara. Sen på morgonen pratade jag inredning med räkans gudmor men jag tror inte vi blev klokare av de. Slutade i alla fall med att hon skulle försöka fixa en sak till mig. Sen tog jag och räkan tag i dagen och i bussen och åkte ned på stan de va evighetersen jag åkte buss. Men de va som vanligt mycket folk på vägen ned och en galen chaufför på vägen hem. På stan betala vi fortsättnings kursen på babysimmet och köpte present till räkans brylling som fyller 1 på fredag. Sen ta da va jag inne på jobbet och jag kanske har fått tillbax de i alla fall över jul. Dom ska ju stänga strax och hon hade inte riktigt kollat över personalen till ny öppningen men blev riktigt glad när jag sa att jag ville jobba igen. Och hon skulle höra av sig. Så håll tummarna. Va en lite lite dålig mamma i kväll men jag börjar förstå när gubben säger att timmen mellan halv 7 och halv 8 på kvällen e den som går långsammast. Så räkan fick gå och lägga sig en halv timma tidigare. Men de e bara jag som får lida av de då kommer han vakna en halvimma tidigare. Men de e även jag som har natt skiftet. Gubben jobbar kväll!! Jag vet han har inte jobbat kväll på nästan ett år. Men dom hade vist börjat bråka om att dom ville jobba 4 eller 5 på kvällen så då va han tvungen att visa att de gick att va 2 så han gör dubbel schema i dag. Envis chef ha är. Ne nu ska jag försöka att njuta av ensamheten. Jo jag tagit 2 kort i dag på mina fina blommor som jag plockade hos mamma i går. man kan ju nästan tro att de e vår igen.


Ha en gôr go kväll alla. Kramizzar

Inga kommentarer: