Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 oktober 2008

Vilar och tar de lungt.

Hej go kväll. Oj då blev visst lite blött i går. Men vi hade de trevligt, bra sällskap, bra mat, bra underhållning och bra dans. Så i dag har vi tagit de mycket lugnare. Började med en bråkig natt från räkan som skallade både mig och gubben. Sen när vi väl kom upp började vi med att åka runt och leta present till lilla mamma fast från min far då eftersom han inte kan ta sig till stan och leta själv. Lite jobbigt att ta färdtjänst runt. Sen tog vi en tripp ut till våra vänner som bor utanför stan. Dom väntar bebis dom närmaste dagarna. Men den verkade inte vilja att komma i dag. Så vi va där på middag de va jätte trevligt. Barnen lekte och vi fick snacka av oss.

Nu på kvällen är de fotboll och äggmackor som gäller med en stor stor mugg engelsk chokladmjölk toppen gott. I morgon ska vi försöka ta oss upp relativt tidigt är de tänkt även om jag e en stor favorit av att sova och räkan som gärna vill upp vid 7 varje morgon. Men nästa vecka e de ok för då börjar repriserna av våra bästa år kl 7 så har man något att göra uppe så tidigt. nu hoppas jag i alla fall på en mindre bråkig natt än i går. De funkar inte att ha honom i vår säng på nätterna. Man blir helt blåslagen. I natt ska vi prova att ge honom välling när han vaknar så kanske han kan sova vidare i sin säng. Om de e någon som har andra alternativ på hur man får barn att sova hela natten i sin säng snälla snälla tipsa oss.

Trötta go natt kramizzar.

Inga kommentarer: