Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

23 oktober 2008

Lite antika glas fynd / Inlaggt 29 september 2008 på Inredningsbloggen

Va ute på landet i går och trillade över dessa antika glas och kristall fynden. Inte nog med att jag tyckte att dom va fina de visade sig att två av kristall fynden va både signerade och numrerade i botten. Då känner man verkligen att man har gjort fynd. Om de e någon som vet på ett ungefär vad dom är värda får ni gärna kontakta mig.


En kristall flaska och vas i stilren design. Båda signerade.

Bonbon gömma kallades denna ovanliga men vackra skål. Hittade även 4 glas underlägg i just glas.

Det smög även med en gammal is hink i kristall som va sååå vacker som ljuslykta på balkongen. Även ett glas med fin gravyr riktigt synd att de bara fanns ett.

Ja även om de inte e glas så kunde jag inte motstå denna karaffen i emalj.

Inga kommentarer: