Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 oktober 2008

Vilket virrvarr

Oj oj vilken dag, Konstigt dom dagarna jag tror ska bli lugna blir inte alls de. Fast de kan ju bero på att jag "råkade" fastna framför våra bästa år. Men jag han i alla fall i tid till baby rytmiken fast de kan ju bero på att en vän sms ade och stressade mig lite. Efter de så gick vi nästan hela mamma gänget ner mot stan. Innan jag kom på att de va ju inte till stan jag skulle. De va ju mot köpcentret jag skulle. Jag och gubben skulle köpa nya kläder till räkan. Och va kläder de blev han behövde mest strumpor och pyjamasar. Sen på vägen hem gick vi för bli mormor och de e konstigt visst hon kör bil men hon e hemma på 30 min. För oss tog de 45 min att gå hem och de va kallt ändå hade jag både raggsockar och och ulltröja. Har funderingar på att göra som hon engla eller blondinbella och ha en dagens outfit, fast jag har ju inte så mycket kläder att variera mellan. Köper ju mer kläder till räkan än till mig, kanske ska ha en dagens outfit med hans kläder. Fan jävla betty kan verkligen inte koncentrera mig. Sen när vi kom hem så va både jag och gubben sugna på något och jag har kollat i Leilas bok nu några dagar så de fick bli lite sconse har inte för mig att dom ska va så kladdiga innuti men annars va dom toppen goda precis vad man behövde.






Så nu ska jag ge mig tillbax till betty från detta totalt osammanhängande inlägget. Humm undra om jag har så mycket batteri att jag kan ta med mig den. Datan alltså. Ok bilder på dom nya kläderna, inga märken i dag bara praktiska vardags kläder. Fast lite snygga e dom ju ;-)


Två randiga boddys och byxor strumpor från kapphal.
Vit boddy och raggsockar från hm och rutiga hängslebyxor från lindex.
Spindel pyjamas från kapphal. Passar bra till halloween.
Tröja med hundar ett par manchester och moccasiner från hm
Ok den va ju bara för cool pyjamas från hm.
Ok dåligt batteri måste ge mig. Go natt kramizzar

Inga kommentarer: