Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 oktober 2008

åhh socker dricka i foten....

Åhh så otäckt va precis på väg upp för att hämta kameran så känner jag att jag har socker dricka i foten eller ja den har somnat. Fick en tillrätta visning av gubben en natt då jag hävde ur mig: "Kan inte du går upp och hämta räkan min arm har somnat." Var på han svara ja men hela min kropp sov ju tills ju va och peta på mig. Så nu e de socker dricka om delarna på mig inte funkar. Nu börjar jag även bli riktigt trött på att vara sjuk så i dag fick de bli en tur till doktorn som berättade de jag redan visste bihåleinflamation. Och så bankade doktorn lite på huvudet som om jag inte hade ont i de sen innan. Men de blev lite pencilin och andra tabletter som ska göra att jag blir frisk fortare och jag tycker redan att de har hjälp.
Har ju kommit ur sängen i alla fall en liten stund, länge nog för att få se att mitt fina "vita" hem inte funkar så bra när jag e sjuk. Om inte disk, kläder(efter en missad tvätttid) och leksaker nu tillhör den nya inredningen. Ja ja min älskade gubbe har i alla fall bytt schema med en annan på sitt jobb så han e ledig några dagar och hälper mig. Synd bara nu måste han jobba på lördag men förhoppningsvis e jag tillräckligt frisk då för att städa upp här hemma. Och jag vet att de inte är mycket men jag blev ändå glad titta vad han kom hem med i måndags Kan ni gissa vad de e?
Jo de e ju en rosa fin tjejig tandborste med hjärtan och en blomma i. "För de e bra att byta tandborste efter man har varit sjuk" han tänker då alltid på mig. Nu är han och räkan ute på promenad och jag vet jag borde passa på att sova. Så jag ska försöka att göra de nu.
Ha e fortsatt bra dag.
Kramizzar

Inga kommentarer: