Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 oktober 2008

Påminnelser

I dag har jag faktiskt skrivit upp på en lapp vad de e jag ska skriva om i dag. Först ska jag berätta om min underbara natt fick en huvudvärks tablett av mamma och på den sov jag som en stock tror inte ens en björn skulle klarat att väckt mig. Va helt utvilad i morse. Så skönt. På tal om tabletter har någon sett den mest idiotiska tv-reklamen droger något. Vi säljer allt utan recept och utan att testa produkterna innan. "Du vet vad som är bäst för din familj" pyttsan skulle inte tro de. Fattar inte att dom ens får ha den reklamen på tv. Hemskt.




Nu till roligare saker. Jag vann en tradera auktion. Ok de va inget speciellt men jag vann!!! Har varit med på några innan men alltid missat när dom gick ut. Så jag e så nöjd nu väntar jag bara på att få mail om vart pengarna ska så att vi kan få hem den.



Sen vill jag påminna om min Tävling!! Hoppas verkligen att ni vill va med. Sen ska jag även tipsa om något bra på tv Misses lista på kanal 5. Ni har väl inte missat denna helt galna men goa tjejen. Om ni har så kan ni kolla in hennes blogg : http://misseslista.se/hem.



Annars så har vi varit ute och gått i dag och jag har bakat biscotti så gott. Hade hört att de skulle va lite svårt att baka att dom gärna blir stenhårda men jag lyckades dom blev toppen goda.






Sen hade gubben lite lite att göra i dag så han fick för sig att låta räkan äta själv. Spagetti och köttfärs sås. De gick humm inte så bra. Men ni ska få se bilder på de ändå. De blev ju lite att torka upp om man säger så. Nu ska jag kolla mitt i naturen (söt programledare) och kolla tradera efter mer fynd ;-)

Titta va fin man va efter maten.
Ni kan ju gissa vad som hände sen.

Plums ned i badet.
Go natt kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Gud så söt Gustav är! Stor kille som kan äta själv ju, sedan om man missar munnen lite gör ju inget :-) Måste bara lugna din oro. Den reklamen du pratar om är en reklam EMOT att köpa medicin på internet. trodde också dom menade allvar och gick då in på deras hemsida www.crimemedicin.com och förstod då lite bättre ;-) Ha det bra! Kram // Annelie och Axel