Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 januari 2009

Ja en award

Tänka sig va kul!


Tack snälla sofie
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Och lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
Jag ger denna utmärkelse vidare till mammor med bloggar..
Och allas vår favvo mamma
*Alla namn är klickbara*

3 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Nämen åh! Vilken hedrande och fin award! Tack så jättemycket, värmer mitt modershjärta :)

Kram

Sjöboden sa...

Men tack snälla, rara, söta du. Det värmer mitt mammahjärta.. och mitt bloggarhjärta :-)

Största kramen till dig

Anonym sa...

Tack för att du svarade på min fråga om lay-outen. Ska se om jag kan hitta något fint :) Tack än en gång. Kram