Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 oktober 2008

Va e de för fel på mamma scan?

I dag har de varit lugnare jag och räkan har varit i väg på baby rytmiken som för första gången va riktigt kass. de va dåligt med folk där i för sig att de e nästan ganska skönt brukar va överfullt, sen va barnledaren sjuk tror jag så kyrkans kantorn skulle hålla i de och de va bara nya konstiga sånger och typ ingen sjöng och han hade dålig koll på när vi skulle stå och sitta. Ne de va inte bra i dag. Sen tig vi oss en tur till affären men jag har en känsla av att de i alla fall blir en till kom på att jag nog skulle testa och göra ett par typ tryfflar tills på fredag. Sen gjorde jag något som skulle fått min älskade lilla mormor att svimma. Jag ställde mig och gjorde köttbullar från grunden jaja jag malde inte köttfärsen men ändå. Jag känner mig så stolt över mig själv. Va tvungen att ringa mamma och berätta även hon blev paff. Jag har även haft tid att lägga in lite nya tävlingar som ni kan va med på. Och så har jag äntligen tagit kort på mina fynd i går och tittat på både betty och desperet riktigt lugn kväll.


Nya lådor till vantar och mössor. Vita så klart.


En ny tavel list som passar bra till welcome.

Prismor till ljuskronan.


Det ny dekorerade databordet.

Vårt nya knivställ har äntligen kommit upp nu e de bara vinstället kvar.

Go natt kramizzar





Inga kommentarer: