Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 oktober 2008

Tänk va man gör...

I dag har jag och räkan varit både på öppna förskolan och på baby rytmiken. De va toppen kul även om jag har en vilding till son. Förstår inte vad han har fått för gener. Han klättrar kryper, rymmer, slåss och nyps. Fast jag tror att jag undvek för många som grät på grund av han. Jag missade några sekunder och han nöp en annan kille i ansiktet inte så bra kanske. Men de där med att rymma humm jag såg att han kröp in under stolen men jag trodde att han satt under bordet en stund tills jag sån rumpan på honom försvinna genom dörren. De e lite tråkigt bara jag kan ju inte släppa honom utan att få mammornas suckar och blickar som kan du inte hålla koll på din unge. Men han tycker ju att de e så skoj. Hans kompis som e 3år går de bra med dom e lika vilda båda två. Sen kom gubben hem och påminde mig om att jag hade lovat att baka cupcakes till han jobb i morgon. Så de va bara att sätta i gång. Men dom blev goda fick några över. Så jag hoppas att dom kommer att gilla dom med.
Ne nu ska jag gå och sova. Go natt på er kramizzar

Inga kommentarer: