Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 oktober 2008

Oppsi puppsi

Hej hallå börjar visst bli lite lullig här. Vi har party i dag. Jätte skoj men de va ju typ innan jag blev gravid man drack senast så en halv cider räcker för mig. I dag har vi varit på badhuset och så har jag fixat mina ärenden med teaterbiljetter och så blev de en bankbräda till räkan. Jobbet undrar ni. Jo självklart glömde jag de i dag med va ju tvungna att snabba hem och fixa gooo mat. Sesamlax och färsk pasta mums. Och sen skulle jag bakat en jordgubbs paj med vi hade bara hallon så de blev hallon paj och den ska vi mummsa på nu. Titta va fin den blev!
Tack leila för din tipp toppen bok älskar den. Nu ska jag gå. puss puss go natt. Hoppas alla får en toppen kväll.

Inga kommentarer: