Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

02 oktober 2008

spring i benen

Hej go kväll! Nu e jag frisk eller ja ganska frisk har lite ont i halsen men ingen feber. Och frisk nog att städa upp i kråkslottet. Ja de brukar nästan se ut så efter jag har varit sängliggande några dagar. Nu är de i alla fall städat och jag har gått igenom posten och lagat de som ska. Det enda jag inte har tagit i tur med i dag så e det tvätten som ska strykas. Men den tar vi i morgon, hoppas även att jag kommer få lite tid att sy i morgon har sorterat upp mina tyger i dag.



Jo i går eller rättare sagt i förr går på öppna fick räkan tag i en gå vagn och de gick undan sen. Så i går kväll efter jobbet va gubben i väg och köpte en till räkan. Så nu har han tränat hela dagen och fort går de om han inte behöver svänga med den eller om väggarna står i vägen. roligt har han i alla fall. Och mamma e så klart jätte stolt att han går. Vi va inne på om vi skulle köpt en gå stol men efter övervägande e vi glada att vi inte gjorde de. Vem vet snart släpper han vagnen. Ne nu ska jag ta och krypa i säng och hoppas att de e varmare där. Ja jag vet kl e inte ens 9 men jag har en bra bok som ligger och väntar.





Go natt kramizzar





Ps: Ni trodde väl inte att jag skulle missa att lägga en bild på räkan och hans vagn. Varsågod:

Inga kommentarer: