Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 oktober 2008

I dag har jag pysslat lite fick i går kväll reda på att svärmor skulle komma på besök i helgen. Pratade med mamma och hon frågade om räkan ville komma till henne i dag. Och ja de passade ju perfekt. Då fick jag lite tid själv så de blev disk, strykning av tvätt, och lite städning innan jag va i väg och hämtade honom för babysim. Simmet va riktigt skoj i dag. Vi fick både dyka och prova balansringen. Sen när vi kom fick vi reda på att nepp farmor har inte fått tag på någon tågbiljett. Så hon kommer inte. Så allt mitt arbete jaja de skulle ju göras ändå men om jag hade vetat de så kunde ju jag och räkan gått på öppnaförskolan i stället. I dag har jag fixat lite inför i morgon då jag skriver mitt 100 inlägg ja jag vet de har tagit lite tid men de e kul att jag har klarat att hålla bloggen. Då ska jag ha en egen tävling så jag hoppas att ni hjälper mig med den. Nu ska jag slappa lite med gubben och kolla nätet lite efter idéer och fynd.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: