Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 oktober 2008

Såld

Hej hopp försöker hålla mig positiv här men jag e helt jätte förkyld räkan också. Så i dag stannar vi bara i sängen och vilar. Har varit uppe för en grej i dag och de va för att sälja vagnen. Så nu e våran crescent borta. De känns lite skönt att bli av med den eftersom att de har varit så mycket fel på den och på senaste har den ju bara stått och varit ivägen. Men jag tyckte ju lite synd om dom som köpte den med. Har nu också redan tröttnat på min bruna layout så tillbaks till vitt men jag får väl komma på andra sätt att hösta till den. Nu har gubben kommit hem från jobbet han gick tidigare i dag så att han kunde ta hand om sina sjuklingar. Men han säger att när man e sjuk ligger man inte med datorn utan då har man tråkigt. Så jag får väl lägga bort datan nu då. Få se om jag kan smyga till mig den senare i dag.

Hoppas ni har en frisk och pigg dag.


Kramizzar


Inga kommentarer: