Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

31 januari 2009

3 saker

  1. Haft lite hemma spa och tagit hand om mig (första gången på ett år typ)
  2. Varit ute på en snabb tur.
  3. Givit i från mig ett livstecken på fl (brukar slarva med de förlåt)


De var dagens 3 saker sitter nu och njuter av att ha tagit hand om mig för en gångs skull. Ska snart väcka gubben som tog sig en tupplur på soffan, vilket han förtjänar när han har jobbat i dag. och så ska vi börja göra oss klara åhh vad jag ser fram i mot kvällen restaurang och bio inte dåligt sist vi var ute va innan räkan föddes. Så vi längtar båda. Och våran älskade räka har åkt hem till mormor och morfar i dag och ska sova över. Dom var jätte uppspelta över att han skulle vara där så dom kom tidigare än planerat och hämtade honom. Men de går bra så länge han e glad och lycklig. Även om vi redan längtar efter honom. Så mamma om du läser i kväll ge plutten en stor puss och kram från oss och berätta hur mycket vi älskar honom. Urs måste sluta nu innan jag börjar gråta. Hoppas i alla fall på en toppen kväll. Berättar i morgon hur de var.



Kramizzar

Inga kommentarer: