Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 januari 2009

Satans i gatan

Undra vad de e för fel på mig. Har riktigt ont i magen nu och de e inte förkylning eller influensa om ni nu tror de. De e mer ett jag vill haaaaaa så mycket att om jag inte får de kommer jag döööö. Ingen som känner igen de? Ja var nämligen ute på en promenix i förmiddags med räkan och råkade trilla in i en inrednings affär åhh vad mycket de fanns där hittade massa vita saker som så klart bara skrek att köp oss vi skulle passa sååå bra i ditt sovrum. Men som tur var hade jag inga pengar med mig. Men jag fick med mig en katalog som nu har fukt skador av allt dregel Gubben tyckte att jag var helt galen och kom med kommentaren vi har ju redan allt vi kan behöva. Pytsan jag vet att jag kommer behöva dom här sakerna och om jag sak behöva rensa ut gammalt för att få de så vist. Måste säga att de var en lättnad när kl närmade sig 12 och gubben sa att nu ska jag gå till jobbet vi ses i natt. Älskar honom massor men ååå så skönt när jag och räkan får vara själva en stund pyssla och mysa.





Kramizzar

Inga kommentarer: