Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 januari 2009

Förvirring, frustration och fnitter

Tusan tusan hur kunde detta hända. Visst jag kände mig lite varm i går kväll och jag hade ont i huvudet men inte så att jag reagera på de direkt. Sen vaknade jag i natt och kunde inte hur mycket jag än försökte att andas helt totalt tjockt i näsa och en hals som bara rosslar som en gammal bil. Men ingen feber eller magproblem så gissningsvis e de bara en vanlig förkylning. Men jag tycker såå synd om dom stackars mammorna och barnen som här i går och jag hoppas verkligen att jag inte har smittat någon. De hade varit riktigt tråkigt. Annars har dagen varit ganska behaglig ska jag säga, jag har ju då spenderat den i sängen med lite besök av gubben och räkan då och då. Har fått frukost på sängen och han har varit och köpt näsdukar och alvedon. Och jag har ju min älskade dator och en toppen bok så jag överlever nog hoppas jag.

Gubben och räkan har varit iväg på babysång i dag. Åhh herregud de hade väl gått sådär. Så för er mammor som läser och som var där idag. Jag ber så mycket om ursäkt för mitt vilddjur trodde att hans far skulle klara att passa honom utan att han skulle på och slåss/bitas och knuffas. Men dom hade i alla fall haft de trevligt. Nu har dom åkt till affären och jag håller mig uppdaterad genom msn hihi kan man inte träffas e detta ett super bra sätt att få skvallra lite.





Kramizzar





Ps: sjöboden vi (gubben) ska iväg och väga din vinst i morgon. De kommer ta lite extra tid nu när jag blev sjuk. Men dom e på väg. super lovar.

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Krya på dig! Hoppas du redan känner dig lite bättre =)
Kramis