Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 januari 2009

Fy blä men de e fredag?!

Hej. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen kan inte säga att den har varit direkt njutningsfull i alla fall. Började med att jag pratade med en vän om att hon hade fått en riktigt taskig kommentar på sin blogg. Man fattar ju inte hur folk tänker när man gör så. Har man inget snällt att säga om en annan människa behöver man inte säga något alls. Jag blev också väldigt sårad av detta då denna vännen har ställt upp för mig något enormt den sista tiden. Säger bara de att den som skrev de e ett fegt pucko utan eget liv. Förlåt om ni tycker att jag e hård men som sagt man säger snälla saker så ofta man kan.
Efter detta tråkiga. Satte jag i gång med att städa. Skönt att ha de rent igen men tja städa e ju inget man ser fram i mot precis. Sen har jag sprungit maraton till tvättstugan hela eftermiddagen/kvällen inget man jublar över heller. Och som topping på denna blä dag så trilla dusch draperiet ned igen och jag e verkligen kass på att sätta upp de. Så nu längtar jag bara tills räkan har gått och lagt sig och jag och gubben får laga lite middag och förhoppningsvis mysa lite. Hoppas verkligen på en bättre dag i morgon då de står shopping på schemat.



Två bilder som togs i går som har mailats till mig. Tacka så mycket M blev jätte glad!
Collaste killarna på T, A och räkan och en väldigt galen räka som tyckte huvudet passade bättre i stolen.
Kramizzar

Inga kommentarer: