Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

22 januari 2009

Haha tänk va så stressad och trött man kan bli

Först e jag som vanligt hel a... kalas trött de har varit en hektisk dag men först ska jag berätta om gårdagen. Först fick vi med oss P med döttrarna E och E till leklandet och de va faktiskt toppen roligt. Jo den största av hennes döttrar tyckte nog de va skoj i alla fall och räkan tyckte de va kul med bollhavet. Men roligast tror jag vi vuxna tyckte att de va. Jag hade i alla fall skit skoj, slängde mig i rutchkanan och ned i bollhavet klättrades och krypandes. Kan kände ju sig som 5 år igen. Efter det var de hem och så hade vi mormor och morfar på besök och lite fika. Sen åkte räkan och gubben på babysim jag tänkte att jag skulle ha lite egen tid men tja de gick sådär. Babysimet hade i alla fall gått bra simläraren hade sagt att räkan va bäst i klassen då blev man ju lite stolt. Sen blev de brådis för att jag skulle va hos M på hudvårdsklass. Jag hade ingen aning om vad det var men nu har jag full koll och min ansikte e fortfarande toppen lent. Så de var mycket trevligt tack M för att jag fick komma och jag ser fram i mot nästa klass. Jag var inte hemma för än vid 21 i går, gubben trodde nästan att jag hade gått vilse på vägen hem. Så då var ja alldeles för trött för att blogga.

I dag har gubben varit på möte halva dagen så då har de ju bara blivit lek med räkan tills gubben kom hem. Då gick dom hem till en av gubbens kompisar. Så att jag fick vara ifred och städa och baka och fixa lite för att tant L skulle komma till oss i dag hon hade med sig presenter till räkan. Jätte fina ekologiska, bollen älskar han massor. När hon hade åkt hem va jag helt slut igen. Så nu har jag suttit och läst era bloggar där ute och bara njutit över all uppfinnings rikedom ni har. Önskar bara att jag hade lite egen tid och ork. Börjar bli lite sugen på att i alla fall länka och tävla om olika saker igen.



Kramizzar

Ps: Har fått låna kamera av min snälla mor tack tack mamma, så nu kanske de kan bli lite bilder igen. Och jag lovar att inte radera på ditt minnes kort även om de skulle behövas.

Inga kommentarer: