Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 januari 2009

Ensam....

Vet inte om de e bra eller inte men jag känner mig riktigt ensam, räkan sover fortfarande middag, kanske dax att gå och väcka honom. Och gubben jobbar. I går kom han hem och sa att han skulle jobba kväll hela nästa hel också jippi för oss. De e väl bara att stå ut de blir ju bra med allt helg ob. Sitter och funderar över om jag ska börja sy på den där filten jag har lovat. eller kanske börja med vägg orden jag har planerat så länge. Känner mig kreativ inte alls lika trött och frusen som jag va i går. Så de va nog ingen förkylning på gång ändå. Kanske ska designa en award, humm gillar verkligen scrap programmet Tja något måste jag ta mig för nu.


Kramizzar

Inga kommentarer: