Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 januari 2009

lyckliga mig

Oj oj får bli en snabb blogg i dag såg vad kl var precis. Hej hej förresten. I dag har vi inte gjort så mycket vi har gjort massor!!! Vi har haft en fixa allt vi inte annars hinner med dag. Oj vad de hände mycket så nu e hela hemmet skinande rent eller lite jävla barr gömmer de sig nog någonstans men annars e de städat. Julen e borta, frysen e av frostad tavlor upphängda haltrasigt lagat. Ja de känns verkligen toppen de e några småsaker kvar tills i morgon. Men ändå de känns som en bra start på veckan att ha gjort allt som vi vanligt vis inte hinner med. För då kanske jag kan ta tag i de som behövs att fixas med innan dagis. Ne nu börjar tv strax för kl e 8 och räkisen har redan sovit i en timma gud vilken kille han vet nu att när de e mörk på hans rum ska han sova och somnar på 5 min utan gnäll! Vilken skillnad mot för några månader sen. Nej nu e kl redan 51.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: