Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 januari 2009

Mö bättre...

Tja, för er som inte kommer från våra trakter så betyder de mycket bättre. Alltså mycket bättre dag i dag. Har varit på besök i grannstaden i dag. Alltid lika trevligt. De va meningen mest att vi skulle komma ut lite i dag. Att jag skulle få lite egen tid göra sådant som jag tycker är kul och då ligger ju shopping ganska högt på listan. Sen att dom har sådana underbara butiker som Baldershage och village de gör ju inte saken sämre. Jag lyckades ta lite kort på baldershage älskar verkligen den butiken så mysig och man kan verkligen hitta allt! Ursäkta om de e lite suddigt mobilen e inte den bästa att ta kort med.

Vet inte om de syns men guuud vilka fina gardiner så sommriga. Vill ha kommer nog sy sådana.

Vackra vackra burkar från GG den med fjärilar kommer passa sååå bra i mitt kök.
En helt underbar skoltavla som man inte hade haft något i mot att hänga på räkans rum.
Mer söta burkar.
Sen lyckades de smyga med en tunika från odd molly. Den kommer att användas flitigt. Känner mig riktigt nöjd med mina fynd i dag och de va en riktigt trevlig dag. Som jag gärna upprepar.
Bild lånad från odd molly.com
Nu e de stjärnorna på slottet som gäller och lite bär paj.
Kramizzar

Inga kommentarer: