Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 januari 2009

Nu förtjänar jag en dooleys

Aj aj nu har man stressat runt hela dagen igen. Tyckte de va nog stressat i går men nopp man får passa på när man får ha bilen i några dagar men nu e de lugnt för gubben e hemma fram till fredag så de behöver jag inte tänka på. Tänkte att jag skulle skrivit i morse lite men tja då va de ingen tid. Jag va sååå arg på en viss Internet sida som fick för sig att lägga ned i går och jag försökte allt jag kunde att komma in på den men nopp. Sen nu äntligen kom jag in på den och kunde fixa med att ändra lite på bloggen. Men jag vet inte om jag e nöjd ska känna in mig lite. Jag e ju ingen rosa tjej e ju kill mamma med blått och bilar och verktyg. Men just i dag känner jag mig rosa så vi kör på de ett litet tag och ser hur de känns.

I dag har jag som sagt flängt runt hela stan känns de som men jag fick reda på massor och fick gjort ganska mycket med. Jo som sagt i går fick jag ju en ansökan som jag fyllde i och så va jag där på prov i dag och jag håller tummarna jätte hårt att jag blir godkänd. Sen har vi även varit och kollat på en ny dusch i dag riktigt roligt fick ju massor med idéer om hur jag skulle vilja ha de i badrummet

Kramizzar

Inga kommentarer: