Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 januari 2009

Wow hjälp!!

Fattar inte riktigt, jag la in tävlingen i går och jag har redan 18 st som vill vara med. De känns helt ofattbart otroligt förra tävlingen jag hade va 3 st med. Jag blir helt överlycklig när jag loggar in och ser hur många som vill va med. De e verkligen toppen roligt!! E så exalterad att jag nästan glömt vad jag tänkte skriva om i dag. Börjar med att avhandla dagen. Sovmorgon!!!! Ahhh älskar dig gubben som låter mig ligga och dra mig i alla fall någon dag när du e hemma. Efter de lunch för att vi hade tid på förskolan vid 13. Känns konstigt med förskolan håller mig nog till att kalla de dagis. De gick jätte bra, räkan va lite blyg i början och ville gärna hålla mamma i handen. Men när han såg en annan kille sitta på golvet och leka med bilar brydde han sig inte om mamma och pappa längre. Jo han kom och visade en fin röd brandbil för oss bara. De va ett bra besök fick reda på de vi hade undrat över och fick första tiden för inskolning och planerat den med tanke på att vi åker bort.

Jo så att jag inte glömmer de, Hej svärfar hörde att du läste bloggen du ska inte va med och tävla du med ;-)

Efter dagis besöket tog vi oss till badhuset vi skulle träffa vänner där vid 14 men vi va sena och kom inte förrän vid 14.30 men de visade sig att dom inte kom förrän vid 15 hehe snacka om dålig koll. Men de va roligt mycket snackande och lite fikande och badande. Jag och räkan badade inte så länge lill pojken tyckte de va kallt så han skakade och blev blå om läpparna så han och jag gick i bubbelpoolen och värmde oss i stället. Men han tyckte nog att de va roligt även när han hade en tjej på varsida som bråkade om vem som skulle leka med honom. Sen hem och mat och nu sitter/ligger jag här.

Jo just de min kamera gick lite sönder i går så den e på lagning. Så de blir dåligt med kort ett tag nu om jag inte använder mobilen.


Kramizzar

Inga kommentarer: