Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 januari 2009

Oj oj

Jaha full fart i dag. Jag hade lovat att jag skulle vara på öppnaförskolan i dag vid 9 men kl visade sig bli närmare kvart i 10 innan vi kom dit. Men de va riktigt trevligt massor med barn och massor av räkans gamla kompisar när vi bodde där. Så han blev så exalterad att han kräktes 2 gånger stackars liten. Kan också kanske bero på att lilla E satt och åt på lera och bjöd räkan som snällt tog i mot små delar. Men annars trevlig fika, trevligt skvaller, och mycket sång och lek. Efter de va vi iväg och köpte priser till tävlingen. Hihi får säga att jag blev väldigt nöjd själv hoppas vi också tycker de. Och när jag ändå va i den butiken såg jag att dom hade den marimekko skålen som jag har slängt ögonen på nämligen den röda. ja jag vet julen e slut men jag kan inte hjälpa de tycker att den e super läcker ändå. Nu har vi alla fall kommit hem och räkan har fått i sig lite lunch och sover nu. När han vaknar ska vi bege oss till min far och sen till min farbror. Sen hoppas jag att de e slut för i dag.
Mammas lilla prins.
Lilla V som inte alls ville va med på bild.
Syskonen S
och syskonen E
Och två av barnen från klanen V
och min fina röda skål.
Kramizzar

Inga kommentarer: