Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 januari 2009

Typiskt men trevligt

Hej hej, de e konstigt de blir nästan aldrig som jag har tänkt de. Jag som ville piffa lägenheten i dag hade absolut ingen inspiration när jag vakna i morse. Men till slut tog jag i alla fall tag i att göra iordning köks skåpen vissa av dom har varit riktigt kaos. Så de va ganska skönt att få gjort ändå. Annars har vi inte hittat på så mycket jag och räkan. Vi har varit ute på promenad och så har vi busat på han rum, han gillar rummet mer och mer nu. Vi börjar smida lite planer för när vi ska göra om de till en stor pojke rum. Annars har vi kört med bilar, byggt torn och ritat. De råkade komma lite färg på tapeten med men de va lätt att ta bort som tur va.



Sen när gubben kom hem gjorde vi oss klara för att åka ned på stan. Vi brukar åka och titta på trettondags fyrverkerierna som är här. De känns som en bra avslutning på julen och även ett minne om en kär person som gick bort just den 6 januari. Och i år va de ju väldigt speciellt att ha med sig räkan ned. Han tyckte att de va riktigt roligt att titta på allt som glittrade bara han slapp att få snö i ansiktet.








Kramizzar

Inga kommentarer: