Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 januari 2009

Sega dator....

Åhh håller på att bli tokig på datorn fast de e nog inte datans fel egentligen den e ju ny och bredbandet e ju uppdaterat med så jag vet inte varför den e så seg med att ladda räkans inbjudningskort som jag har scrappat ihop. Jag e faktiskt ganska nöjd med dom. Dom har inte hel blivit i min stil utan mer barnsliga och färgglada. Om nu bara datan kunde ta och snabba sig så att jag kunde spara över de på usb vore jag såååå glad. Men men jag får tid att sitta och uppdatera mig på era bloggar lite. Och bara hålla tummarna för att jag inte behöver sitta här hela kvällen/natten vill faktiskt läsa lite. I morgon ska vi upp tidigt och in till stan på möte.

Jo tusan nu e jag på väg att glömma. Svärmor ringde i fredags kväll och frågade om vi inte kommer på sportlov. Jag vet inte ja, skidor e inte direkt min sport men efter en blick på gubben hur hela ansiktet sken upp så va jag ju bara tvungen att säga ok. Så min sista vecka av mamma ledighet åker vi på sportlov upp till norrland och gubbens släktgård. De kommer faktiskt bli toppen skoj vi kommer att bli mellan 15 till 20 personer där då. Hoppas på mycket snö. Vi va ju där en tur i somras med så för att friska upp ert minne så såg de ut då.

Humm trodde att jag hade en vinter bild men nepp.
Ja vi ser alla fram i mot de i alla fall. Och man vet ju att man alltid kommer att ha någon som vill vara barnvakt. Sist vi va där så va de en riktigt nytänning så jag hoppas på de samma nu. Bara njuta och ha de skönt. Nehepp nu börjar gubben att gå och lägga sig och dum datan e inte klar än. :-( Typiskt.
Kramizzar

Inga kommentarer: