Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 januari 2009

Hej barnen upp ända upp i taket....

Japp vi har varit på babysång i dag, och för första gången va vi hela familjen gubben va också med för att han va ledig i dag. Men han tyckte att de va kul och frågade om han fick följa med nästa gång också. Tror ju hade lite att göra med att han inte va ensam pappa där utan att både H och P va med. Blev lite paff över hur mammig räkan va i dag, pappa brukar ju funka så bra så.Om ni vill se några kort där i från får ni gå in på min vän Malins blogg eftersom jag då fortfarande inte har kamera. Kommer ju kännas som 10 dagar e minst ett år saknar den så. Jag håller även på att baka ett bröd nu som jag gärna hade velat att visa er.

Annars har de inte hänt så mycket i dag. På kvällen nu har jag försökt att svara på lite kommentarer och ska även in på fl och skriva lite. De e sånt som jag vanligt vis e lite slarvig med. I morgon e de nya tag ska i väg en stund på förmiddagen och sen får vi besök och så babysim men jag ska ha egen tid då och de finns ju x antal projekt som jag e sugen på att i alla fall börja med. Få se hur de går. Nu ska jag kolla till brödet.





Kramizzar

Inga kommentarer: