Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

01 januari 2009

Nytt År Nya äventyr

Då va de 2009 och jag börjar de nya året med tvätt tid. Jippi för mig eller jippi för lill räkan som e dålig i magen och anledningen till att jag måste tvätta tycker riktigt synd om honom. I går va en jätte trevlig kväll. Med god mat och trevligt sällskap. Räkan somnade lite senare än vanligt men han sov ändå hela natten i sin säng som han har gjort nu i en månad de e riktigt skönt att ha fått tillbaks sängen. Duktigt av han att sova så som de smällde och levde utanför. Tja men nu e de slut och nu ska julen ut äntligen. Har börjat att plocka bort allt rött i alla fall lite vitt, silver och ljus får va kvar en liten stund till. Granen sitter de bara ljus i nu men de får gubben hjälpa mig med när han får tid. Han ska börja jobba 3-3 igen har han fått för sig får väl se hur de går med de. De blir i alla fall mer tid tillsammans ett tag. Urs känner att jag har så mycket att göra i dag men ingen energi. Jaja vi får ju tvättat i alla fall och jag kanske får lite gjort i kväll när räkan har somnat. Ne så kan jag inte tänka måste sätta lite fart nu. Åhh varför kommer de ingen post i dag väntar på paket spännande spännande. Ny ska jag gå.

Kramizzar

Inga kommentarer: