Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

30 juli 2008

Oj nu har de ju gått några dagar igen, börjar bli slö eller så kan de va att jag har varit för trött dom senaste dagarna. Har fått för mig att jag ska bli klar med räkans möbler innan vi flyttar. Börjar nästa ångra mig på att jag har så många att göra men jag vet att de kommer att bli bra när jag e klar. Så här jobbar man hårt på dagarna medans mormor passar räkan och dom bygger kojor och går på promenader och skojar. Annars har vi faktiskt bara packat så nu e köket klart och garderoben och hallen och badrummet de e typ 20 lådor. Och ska vi inte va hemma på lördag ska åka i väg och bada den dagen dom säger att de ska bli sämre väder ja ja havet e ok ändå. Så då blir de inget packat får se om jag kan få fart på gubben på söndag för att i alla fall börja med dom två sista rummen. Men de e roligt att packa man får städa igenom allt man har och slänga älskar att slänga vilket e konstigt mamma älskar att spara och jag älskar henne för att hon sparar så att jag kan hitta och fixa men jag älskar att slänga. Oj nu börjar batteriet ta slut så

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: