Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 juli 2008

Go morgon för en gång skull. Vet inte riktigt varför jag vaknade så tidigt i dag om de va förväntan eller skuldkänslor eller bara solen som smög sig in. I Tisdags så hände de inte så mycket va på en promenad med räkan och tittade på vattenfallet som inte är så långt bort från där vi bor. Där växte också dom mest underbara liljorna.

Sen i går va jag och räkan ute hos mina föräldrar och vattnade blommor i värmen. Hade även gått ett bra tag och irriterat mig på att de va ett stort svart märke på bilen. Någon hade kört in i oss men bara lämnat ett svart gummi märke. (Vilket va tur de så att de inte va en buckla.) Så när jag väl va där ute satte jag i gång med att ta bort de upptäckte då att de va en himla massa fågelbajs på den och de skulle ju bort med så tillslut blev de en heltvätt av bilen med damsugning och avtorkning inuti så den stålade när jag va klar.

Hittade lite blommor hos mamma också.






På kvällen åkte vi upp till vår an nya lägenhet och skrev på köpe avtalet så nu ska de bara betalas handpenning men de gör vi en annan dag. De va lite stressande för jag skulle vilja ha mätt mer de enda jag han med va balkongen och om jag skulle kunna få in en garderob i sovrummet vilket jag kom fram till va nej de va för kort tusan också! Sen tog vi en promenad på nya området och testade hur långtid de skulle ta att gå till de dagiset jag skulle vilja att räkan började på.

Jo förresten gubben märkte inte att jag hade fixat med bilen så blind e han. I dag ska jag och räkan nog åka ut till mamma igen för att hämta in ett täcke som räkan kissade på i går. Annars har jag ingen aning om vad vi ska pyssla med i sommar värmen. Kanske en promenad och börja sortera lite saker.

Kramizzar och ha en bra dag.



Ps: En bild på räkan fotomodell

Inga kommentarer: