Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

05 juli 2008

För en gång skull skriver jag på dagen men det är mest för att jag vill kunna packa ned datorn så att vi kommer iväg ganska tidigt i morgon efter frukost. Jag e så less på att vara här! Jag vill åka hem räkan vill åka hem den enda som fortfarande tycker att de e lite roligt här e gubben. Ne så jag har packat alla våra saker de e typ bara datorn kvar så jag skriver nu så att jag kan plocka ned den.

I dag ska gubben bara tvätta bilen och sen ska vi gå igenom hans gamla leksaker vad räkan ska få jag e väl mest spekulant på brio sakerna. Jo gubbens pappa ska ge mig bilderna i från räkans dop också så att de e klart sen kan jag definitivt tänka mig att åka. Men jag måste hålla en god min för att hans pappa inte ska bli ledsen men hans pappa gillar inte mig till hundra för när räkan va liten fick vi en babysitter av han som inte jag gillade så jag gick och bytte den mot en babybjörn och de fick man inte göra de e bättre att ha två saker man inte använder en en sak som man använder. Så han blev lite sur men vi fick fina saker i dop presenter och gubben fick en ny dammsugare i födelsedag av honom så då va allt lugnt.

Sen i går så ville inte räkan sova så jag gick runt med honom och nyfiken som jag e så stod de en dörr på glänt så vi tittade in i hans källar förråd och där va lite leksaker men även en julgran som räkan ville titta på men så hörde vi steg i trappan jag såg att de va gubbens så jag gick ut ur förrådet men efter gubben kom hans pappa och jag hann inte stänga dörren vilket han gick fram och gjorde ordentligt och gav mig en sur blick så han tyckte att jag hade snokat i hans hus. Jag hade bara kollat lite jag hade inte rört något. Men de hjälpte inte hans uppfattning om mig. Så nu ska jag väl gå och hjälpa till så skriver jag i morgon igen när jag har kommit till gubbens mamma där de e tomt för dom e på semester så de blir riktigt skönt där.

Ha de bra kramizzar

Inga kommentarer: