Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

27 juli 2008

Oj va helgen har gått fort när man har skoj i fredags då satte jag i gång att packa de va inte riktigt meningen skulle bara plocka ned på överhyllan och diska de men ja då va de lika bra att ta lite i skåpen ja också fortsatte de.

På eftermiddagen ringde en kompis och fråga om vi skulle med på kvällen gubben va lite tveksam han vet hur de brukar va på dessa festerna eller ja liknande de brukar bli så mycket att polisen kommer men nu fick vi höra att de skulle bara va några av våra vänner plus att vi inte va dom enda med småbarn så de kändes bättre vid 8 träffade vi dom utanför och gick i väg till en skola i närheten där blev de brännboll och öl, styrkelyft och el pistoler ok kanske inte låter som en hit men så kul vi hade. Gick hem vid 22 då hade räkan somnat i vagnen sen tog vi några mer öl på balkongen och njöt.


Morgonen på lördag tog vi lite sovmorgon sen kom vi på att vi ville göra något men de va alldeles för varmt att sätta sig i bilen för att åka några timmar till kusten så vi åkte ut till mina föräldrar och badade i poolen och ja sen fick vi ju lite presenter i från resan räkan fick mest vilket han ska ha. Men jag e så nöjd med de jag fick också den va så fin först fick jag lite snäckor sen mina glas saker åhh har velat haft sådana länge men jag glömde att ta kort på dom och nu e dom kvar hos mamma så att vi inte tar sönder dom i flytten. Efter de åt vi en riktigt god pastasallad och drog ner till stranden räkan älskar verkligen att bada han va som fisken i vattnet eller tja som räkan i vattnet han träffade en kompis där med så dom satt och skvätte vatten på varandra. När vi kom hem på kvällen blev de balkongen igen med räkor och vindruvor bröd ost tyvärr va vinet redan ned packat så de blev öl till gubben och likör till mig så satt vi där och bara pratade till kl va över 12 om allt de va så mysigt och romantiskt.

I dag hade vi planer på att åka till havet fiska krabbor sola och bada men så blev de inte riktigt vi började att packa och hade riktigt roligt flamsade och höll på med vatten sen tog vi in fläkten med så de blev inte så varmt va på korta promenader och intalade oss att snart åker vi och badar. Nu e det redan kväll och svalt igen räkan sover och vi ska ta oss en dusch så dagen flöt på ändå och nu har vi i alla fall ett rum packat.

Go natt kramizzar i värmen.

Inga kommentarer: