Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 juli 2008

Aj aj inte på mig men på räkan han har vaccinerats i dag förra gången han gjorde de grät han i en timma efter. Så jag va lite nervös för i dag så vi försökte allt för att distrahera honom med den mys anka som kvackade men när de stack till så tittade han bara på sköterskan och på nålen och sen på ankan och skrattade lite. Jag blev helt paff.




Och när vi kom ut i från bvc så somnade han så sött i vagnen så jag fick lite fritid att springa på banken och i några affärer men när vi kom till barnvagns affären hade han fått nog och ville att vi skulle åka hem nu så de va bara att lyda. Men på stan hittade jag massa skoj hittade två kudd överdrag i vitt och marin som jag e så sugen på ska nog ta och köpa mig lite tyg snart.






Sen va jag inne på ett ställe där jag inte har varit på typ ett år och wow vad dom hade gjort om och vilka saker blev så köpsugen både gamla kakfat med glas kupor och zink hus och kronor ja allt som jag vill ha i mitt nya hem när de nu kommer. När vi väl kom hem tog vi de ganska lugnt lekte lite och tränade på att stå vi testade i sängen för ja då faller han mjukt om jag inte skulle hinna ta honom.





Efter de så började jag att leta vagnar på nätet men de gjorde bara att jag blev ännu mer förvirad men jag har hittat en bra sida i alla fall: http://barnvagnsguiden.se/ där kan man få lite tips och råd på vad man kanske vill ha dom hade ju nästan alla märken där. Jo nu har jag fått klar tecken på att visa bilden på den lilla prinsessan jag träffade i går.




Go natt kramizzar

Inga kommentarer: