Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 juli 2008

Oj vilken dag jag som trodde gårdagen va om tumlande. Dagen började ganska lugnt gubben och räkan åkte i väg för att handla mat så att jag fick lite tid till att börja städa, vi försöker att städa på söndagar så de va den stora planen för i dag. Men som vanligt e de as tråkigt så jag tog massor med pauser för att kolla datan på vagnar, hittade så klart min dröm vagn i de blå turkosa som vi hade tänkt och när gubben kom tillbaks blev de mycket prat om jag skulle få köpa den men vi kom fram till att ne vi avvaktar för att se om de kommer någon i närheten av där vi bor.

Sen gick gubben och räkan på promenad tills de började regna då kom dom in och hjälpte till att städa.

Vid kl 17 ringer gubbens mobil han går i väg pratar lite, kommer tillbaks och frågar efter dom sista siffrorna i mitt person nr går i väg igen och pratar lite till. När han sen kommer tillbaks säger han med världens största leende vi fick den!

Han menade att vi hade fått vår dröm lägenhet vår 3,5 med två badrum och två balkonger. Jag blev så glad att jag bara dansade runt och skrek vi ska flytta, vi ska flytta, räkan blev lika glad även om han inte fattade så va ett eget rum den bästa 5 månaders presenten han kunde få. Jag e fortfarande helt salig och har inte riktigt fattat de än men jag längtar så. Nu ska vi bara prata med mäklaren och en sväng till med banken så förhoppnings vis kan vi börja flytta 1 sep. Åhhh härliga dag.

Go natt kramizzar i massor och en liten puss får ni med för jag e så glad.

Inga kommentarer: