Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 juli 2008

Kan fortfarande inte riktigt fatta att vi ska flytta de ska bli så kul. Har nästan glömt allt som har med vagn att göra. Men vi har sagt att vi kommer inte att avslöja vart de e vi ska flytta tills kontrakten är på skrivna. Så ni som vet håll de för er själva. (e ni världens goaste) Så nu sitter jag på nätet och kollar efter fina inrednings detaljer som kanske inte alla har och jag har hittat några pärlor och sen får man ju lite tips från andras bloggar. Men jag hoppas på hjälp när jag ska inreda så att man kan få de lite snyggare än vad vi kanske har här för nu är de ett ihop plock av mina gamla saker och gubbens gamla saker och sådant som vi har köpt ihop och fått. Men man har ju ändrat stil genom åren de e nu jag tror att jag vet hur jag vill ha de.

Annars i dag har jag fixat med tvätten inte så roligt men nu e det klart ska bara stryka de när de e torrt men de e en annan dags problem. Vi (jag och räkan) har varit nere på staden med en annan tjej som är med i min mamma grupp. Det va trevligt de e skönt att ta en sådan promenad. Väl nere kollade vi i lite affärer och så träffade jag våra gamla grannar pratade lite dom skulle komma hit i morgon med lite kartonger så de blir bra. Sen tog jag och mötte upp med gubben räkan blev jätte glad när pappa kom. Nu ska jag fortsätta leta inredning.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: