Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

04 juli 2008

Hos svärfar

Huvudvärk de känns som åska i luften i dag har vi varit på köpingen alltså staden här fast den e för liten för att kallas stad. De va faktiskt helt ok de hade väl varit trevligare om jag och gubben hade varit själva. Men jag köpte ett par kalsonger i lundmyr till Räkan och så lite snäckor som jag ska ha i badrummet så att jag kan få lika fint som gubbens mamma eller hans brors tjej. Sen köpte jag en blomster spruta i glas den va jätte snygg men jag har inte tagit några kort i dag än men de kommer.

Sen har vi badat i poolen jag va den som låg i vattnet mest hela tiden dom andra tyckte att de va för kallt men de va 22 grader. Sen har vi solat och fått tvättat lite de kändes skönt att få lite rena kläder. Nu på kvällen har vi grillat kyckling de va riktigt gott. De har även regnat lite och jag gissar att de kommer att åska på natten för jag har så ont i huvudet.

Och börjar längta hem de ska bli så skönt att åka hem där jag har mina grejer och en normal säng. Alla sängar har antingen varit för mjuka eller så har man känt ribbbottnen i ryggen. Ne min största dröm nu är att få komma hem och få flytta så att jag kan göra i ordning som jag vill ha de.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: