Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 juli 2008

En dag i motionens tecken. Fick äntligen tag på min vän som fick barn för inte så längesen så vi drog ut på en promenad på ca 1,5 tim de va jätte roligt både motion och prata om allt och de bästa få se bebisen ingen av våra vänner har fått träffa henne än. Hon va så underbart gullig tog kort men jag vill få klartecken från hennes mamma innan jag lägger ut de. Ne hon va en riktig prinsessa så söt i allt rosa och så liten fick hålla henne så pytte pytte liten min räka va ju enorm jämfört med henne. Men hon va så go mot honom ändå. Men de e som jag säger andras ungar e söta men ens egna barn den/dom e speciella.

Sen när gubben kom hem så tog vi oss en promenad till fast denna gången inte så långt bara runt gården lite han e ju trött när han kommer hem från jobbet nu. Vi träffade lite grannar och vänner några av våra vänner har flyttat men va här för att städa så vi tittade på dom, snällt vi bara tittade när dom städade ok jag försökte lätta upp stämningen med ett skämt också. Men de kan jag inte dra här. Annars har de inte hänt så mycket har börjat fundera på min vagn om de verkligen e den jag vill ha men jag har nästan en veckan innan pengarna kommer så vi får se vad de blir de får bli en supris som gubben säger.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: