Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 juli 2008

Go kväll på er de har varit en ganska lugn dag förutom att räkan har gnällt och klagat och gråtit hela dagen igenom trodde jag skulle bli tokig till slut sen tog gubben honom en liten stund när han kom hem och fick in ett finger i räkans mun och där en pytteliten vass kant!!! Lilla räkan håller på att få tänder! Idiot lycklig morsa de e jag de!

Annars har vi hunnit med att tvätta lite och så har vi varit ute på promenad och på lägenhets visning. Så jag har ännu en gång suttit med ikea denna gången förra årets katalog så nu får den nya gärna komma så att jag har något att göra (drömma mig bort) fast ja vi ska ju få en ny lägenhet så att jag har något att göra. Ne jag vill verkligen flytta fast de finns många saker jag vill göra.

Typ den nya vagnen men den får jag vänta med tills vi får pengar igen. Ska börja göra mig klar för natten har inte kommit så långt än sen e tv:n på och då blir man ju bara lite distraherad så...

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: