Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 juli 2008

Herre min Jesus vilken dag. Vi hade planer på en lugn Lördag vi skulle gå ned på stan kolla lite vagnar för att se om vi kunde bestämma oss för någon. Men blev nästan mer villrådiga den jag har gillat helatiden har jag ändrat mig på och gubben hittade en som jag absolut inte kunde tänka mig för den va på tok för låg. Sen innan vi gick ut så tittade han på den jag gillade innan och blev jätte kär i den när dom fällde i hop den för då blev den också liten och smidig. Men att gubben tillslut sa att jag får välja den jag vill ha för de e jag som använder den mest. Så jag har kollat lite på nätet efter en begagnat och mailat ut lite men jag har inte fått svar men de e ju semester tider.

Undertiden vi kolla på vagnar så ringde det en dam om en lägenhet som vi hade fått höra tala som i går. Så vi skulle dit och titta i dag kl 3. Vi va där lite innan och åhh va fin den va de va en 4 med billig hyra och man hade tillgång till en stor trädgård de enda va att den inte hade balkong. De låg nära en sjö också och bra promenad vägar. Sen när vi kom hem och hade tagit mat så ringde dom, ni har fått den om ni vill ha den! De gjorde mig jätte förvirrad nu hade jag både vagnar att tänka på och lägenheter. Men vi ville ha lite betänke tid och dom ville ha svar i dag för att de fanns andra intresserade så de har slutat med att vi har tackat nej. De kändes verkligen jätte taskigt och otacksamt för dom verkligen erbjöd oss den så på en gång. Och man börjar ju fundera på om man gjorde rätt men jag blir så stressade när de går för fort.

Så till dig som känner till detta och vet vilken lägenhet de gäller så e vi så glada att ni tänkte på oss och SÅ snälla att vi fick den och jag kommer känna mig taskig och otacksam jätte länge.

Men nu ska jag ta och va lite social med gubben testade på de i går och de gick rätt bra.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: