Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 juli 2008

I morgon åker vi i från lapphelvetet säger gubben. Men riktigt så hemskt e det inte även om jag längtar något hemskt hem. I morgon åker vi till sthlm och sen på kvällen bär de av hem. Nästa år har vi sagt att vi ska ha baspunkt på gården och sen ta typ dags turer till farmor och farfar kanske bara sova över en natt eller så. För då kanske man kan slappna av lite mer. Jag vet inte jag kommer nog sakna de lite här vi hade pratat om att flytta uppåt men efter att ha varit hos han pappa i några dagar så känner jag att jag vill nog inte bo så nära i alla fall.

Alltså här där hans mamma bor e de jätte fint och om man skulle bo här kanske hon inte skulle komma varje dag och Räkans farbror bor ju här och de finns många mer roliga affärer här. De skulle vara roligt att byta stad lite men jag vet inte om gubben e så pigg på de han har ju redan flyttat en gång. Ne de e nog bäst om vi stannar där vi e eller ja i samma stad i alla fall. Nära till mormor i alla fall. Så får man njuta av dom gångarna man kommer hit i stället och ju äldre Räkan blir desto mer kommer det att finnas att se och göra.

De blir inga bilder i dag heller för att jag har inte orkat att fixa med kameran ska göra de när vi kommer hem ja någon dag när jag har kommit hem. Men i morgon bli de inget skrivet för då åker vi ju till sthlm och sen på natten åker vi hem så de kommer inte att finnas någon tid. De ska bli roligt i sthlm jag ska handla och så ska dom ha en stor pool om de e fint väder och deras äldsta dotter e babysimms lärare så vem vet hon harske tar en snabb kurs med räkan. Ne nu ska jag gå och durcha och sen sova vi ska upp vid 5 i morgon.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: