Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

13 juli 2008

Ännu en underbar morgon jag fattar inte hur räkan orkar att vakna vid 6 på morgonen och ja skit glad!? Själv e jag halvdöd när jag måste dra mig upp vid 8 men humm kanske borde somna tidigare. Men har har själv haft problem att somna i kväll så kanske han sover längre i morgon, de vore skönt för gubben börjar jobba igen efter sin semester så jag ska bli helt själv med räkan de e första gången sen han föddes. Ja om man inte räknar några dagar här och där.

I dag har gubben försökt att få så mycket tid som möjligt med räkan vilket va lite skönt för då kunde jag åka och köpa nya skor. Har länge gått runt i ett par som gubben lurade mig till för tusen kr dom e sköna och så till promenader men jag har fått bytt dom 3 gånger, och köpa nya när man va gravid och hade vattenfyllda fötter va ingen bra ide heller men nu äntligen har jag fått två par nya.


Sen va vi i väg hela lilla familjen och mathandlade vilket alltid blir mycket dyrare när jag e med tycker gubben men de e för att jag alltid hittar saker på vägen som jag vill ha eller testa han går ju bara efter listan. I dag hittade jag en tidning som va jätte bra så fina tips som fick mig att drömma direkt om hur jag ville ha de när vi flyttade,


så jag satt en bra stund på ikea.se och drömde innan vi gick ut på kvällspromenad för att få räkan att sova konstigt nog gick vi förbi en inrednings affär som hade de kakfatet jag ville ha så dit får jag nog gå en gång till snart!

go natt kramizzar

Inga kommentarer: