Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 juli 2008

Lika bra att man sätter igång då jag sitter och letar snygga saker till min blogg för som ni ser har jag fixat till den lite jag tycker att den e snyggare eller i alla fall e på väg att bli. Sitter nu och är helt inne i projekt runnway då blir de svårt att koncenterea sig. I dag har vi varit i väg och kollat på en lägenhet men nja den va inte riktigt vad vi ville ha de stod på nätet att de va grön utsikt dom glömde skriv att de va bara från 2 fönster dom andra tre va mot parkeringen. Så nej där kommer vi inte att flytta in. Efter de tog vi en tur till stan innan räkan skulle äta. gubben skulle byta en bok och jag skulle till body shop.

Till middag i dag hade vi bjudit mina föräldrar som ville gratulera gubben det blev riktigt trevligt men blev avbrutna av en geting den första jag har sett i år. Men jag förstod att i alla fall min mor hade en kanske inte så dold anledning att komma hit för hon gick runt med räkan så fort hon bara kunde. Efter maten och kaffet tog vi oss en liten promenad till området som ligger bervid vårt för att mamma växte upp där och va nyfiken på hur de såg ut i dag. Dom åkte inte hem förrän räkan hade gått och lagt sig. Oj nu kommer gamla avsnitt av satc min koncentration blir bara sämre Har tagit några kort i dag i alla fall.


Go natt kramizzar

Inga kommentarer: