Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 juli 2008

Tack för i dag räkan! Vilken unge han vaknade kvart i sex i morse och va skit glad och låg och pratade och sjöng vi försökte allt för att ignorera honom tills gubben gick upp och hämtade honom till vår säng efter ett tag då räkan hade petat honom i munnen och dragit honom i näsan gick han upp och japp smart hämtade en leksak till honom vilket gjorde räkan ännu gladare och började pip skrika av glädje. Sen va de ingen ide att försöka sova mer i alla fall inte för gubben jag låg kvar och kolla tv lite.

Sen gick dom på långpromenad för att kolla på ett hus och jag fick börja ta tag i tvätten eller att stryka all tvätt fattar inte hur man kan använda så mycket kläder på semestern. Men nu är de nästan färdigt tack gode gud. Sen tog jag och räkan en promenad innan regnet och åskan de va riktigt mysigt han är så jätte nyfiken att man måste ha plast luckan öppen så att han kan spana upp på himlen.

Annars så har de faktiskt varit ganska lugnt i dag våra nya grannar har flyttat in dom hade vissa inte så fina saker en sen kom de ett vitrinskåp som jag blev lite avis på ett vitt leksvik Ikea men vi har förlitet kök än så länge. Anledningen till att jag skriver lite tidigare i dag e för att jag för en gång skull funderar på att mysa med gubben de brukar ju bli lite ont om de på vardagarna då jag hamnar vi datorn när räkan har gått och lagt sig. Så kolla på film med honom hade kanske inte varit helt fel.

Jo innan jag glömmer tack http://hemmahossofi.blogspot.com/ för att hon tipsade på sin sida om min de va jätte snällt och hon har lite mer läsare än mig vilket e förståligt. Hon har även hjälpt mig att få fason på min sida så jag e evigt tacksam. Ja mot mys kvällen.

Go natt kramizzar

PS: Hittade denna sidan när jag letade efter Eva saker och såg att dom hade många topp märken http://www.danskdesign.nu gå in och kolla om ni gillar kökssaker med design.

Inga kommentarer: