Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

01 augusti 2008

Klar klar klar eller ja nästan. Men jag e klar med dom möblerna som jag har fixat med i 3 dagar. Jag har ont överallt och har målar färg lite här och där men de e det värt snart kommer räkan ha en matchande serie i sitt rum, som är hand gjorda med mycket svett eftersom jag har suttit ute på gräset hos mamma i 40 gradig värme så inte nog med att jag har gjort snygga möbler jag har fått en snygg solbränna.

Innan jag började, vid halvtid
Färdig!

Annars har vi verkligen inte gjort så mycket har vaknat åkt och fixat möbler och kommit hem när räkan ska sova. Jo jag träffade några grannar i morse dom skulle åka till Göteborg blev lite avis de hade varit roligt men vi ska ju åka till kusten i morgon där skulle de va fint väder så förhoppningsvis får vi badat i havet lite. Jo dom sa att dom kunde hjälpa till att flytta redan tre dagar innan vi hade tänkt så de blir toppen. Nej nu ska jag hjälpa till att natta räkan sen ska jag duscha och sätta mig på balkongen med gubben och njuta av kvällen.

Bordet och stolarna som jag har fixat med har inget före kort.
Go natt kramizzar

Inga kommentarer: