Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 juli 2008

Får jag gnälla lite!? Sorry har lyssnat på räkans gnällande hela dagen han e inte glad bara dreglar och jag vet inte riktigt om de har med tanden att göra men han hostar nyser och snorar lite också. Men energi att ligga och sparka de har han, håller på att förflytta sig med la honom på lekmattan och gick för att hämta tvätten på balkongen när jag kom tillbaks låg räkan under skrivbordet de e ca 50cm där i mellan.

Så de e tvätten jag/vi pysslade på förmiddagen sen behövde jag komma ut så jag och räkan tog en tur ja gissa vart till IKEA! Ja jag vet har blivit lite besatt av de företaget nu men de e bara för att de känns så nära att flytta älskar hela planerings delen sen när de väl händer e de inte så roligt. Gick bara runt där och njöt fotade lite med mobilen på saker jag ville ha.

Och någonstans i min trånga hjärna trodde jag att de skulle va annorlunda att gå med räkan på affären för att han är en bebis men nopp han va lika surig som gubben skulle varit. Så ska vi flytta och jag ska köpa nya möbler så vet i tusan om jag inte bara tar med min svärmor och lämnar surisarna hemma. Bara en ide... ne nu ska jag försöka sova för jag kan gissa vem som kommer att vakna jättetidigt i morgon.

Go natt kramizzar

Inga kommentarer: